آسامووی
Cruella کروئلا
Cruella کروئلا

کروئلا (2021)

7.4 imdb
+13

100%

زیرنویس فارسی

یک طراح مد جوان به نام استلا علاقه بسیاری به پوست حیوانات دارد و تلاش می کند تا به هدف خود برسد. اما همین امر باعث می شود تا به یک زن شرور و…

کارگردان: Craig Gillespie

نویسنده: Aline Brosh McKenna

بازیگران: Andrew Leung, Dylan Lowe, Ed Birch, Emily Beecham, Emma Stone, Emma Thompson, Jamie Demetriou, Joel Fry, John McCrea, Kayvan Novak, Kirby Howell-Baptiste, Mark Strong, Niamh Lynch, Paul Bazely, Paul Walter Hauser

عضویت و تماشای آنلاین

زیرنویس فارسی

تصاویر و جزئیات

توضیحات :

کروئلا، فیلمی کمدی و جنایی، محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا، به کارگردانی کریگ گیلسپی است. نویسندگی فیلم کروئلا توسط دانا فاکس و تونی مک ‌نامارا انجام شده است. بازیگرانی چون اما استون، اما تامپسون، مارک استرانگ، پاول والتر هاوزر، امیلی بیچام، جوئل فرای، کربی هوول باپتست و جیمی دیمتریو در فیلم کروئلا به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

فیلم کروئلا توسط کمپانی دیزنی تولید شده و بر اساس شخصیت داستانی کروئلا و رمان صد و یک سگ خالدار به قلم دودی اسمیت ساخته شده است. فیلم کروئلا لایو اکشن انیمیشن دیزنی به نام صد و یک سگ خالدار در سال ۱۹۶۱ است.

همینک شما میتوانید این فیلم را با زیرنویس اختصاصی آسا تماشا کنید.

نظرات کاربران

برچسب ها

خدمات ارایه شده در آسامووی دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای آسامووی پیگرد قانونی دارد.