آسامووی

پیتر گولد (Peter Gould) شورانر و سازنده سریال محبوب ‘’Better Call Saul’’، با انتشار یک تصویر رسمی از پشت صحنه این سریال در شبکه اجتماعی توییتر، آغاز پروسه فیلمبرداری فصل ششم این عنوان را تایید کرده است.

درصورتی که به این تصویر دقت کنید، متوجه می‌شوید که مایکل موریس (Michael Morris) جز کارگردان‌های فصل ششم این سریال خواهد بود؛ وی پیش از این نیز کارگردانی سه قسمت مختلف از فصول پیشین این اثر را برعهده داشته است. همچنین مطابق این تصویر، مارشال آدامز (Marshall Adams) که به عنوان فیلمبردار در پروژه فیلم ‘’El Camino’’ حضور داشته، فیلمبرداری قسمت ابتدایی فصل ششم را نیز عهده‌دار است.

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، سریال ‘’Better Call Saul’’ اسپین آف سریال برجسته ‘’Breaking Bad’’ محسوب می‌شود و این روزها شایعات متعددی مبنی‌بر حضور برایان کرانستون (Bryan Cranston)، ستاره سریال اصلی در فصل پایانی سریال مستقل شخصیت سال گودمن به گوش می‌رسد که هنوز به صورت رسمی تایید یا تکذیب نشده است!

باب اودنکرک (Bob Odenkirk) ستاره اصلی سریال ‘’Better Call Saul’’ نیز اخیرا در مصاحبه با وبسایت کولایدر از حضور در منطقه نیو مکزیکو به منظور شروع مراحل فیلمبرداری فصل ششم این اثر خبر داده بود. هنوز مشخص نیست که فصل پایانی این سریال در چه تاریخی منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ارسال نظر از نظر از فرم زیر استفاده کنید

خدمات ارایه شده در آسامووی دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای آسامووی پیگرد قانونی دارد.