آسامووی

به گزارش وبسایت کولایدر، باتوجه به این نکته که سالن‌های سینما موجود در لس آنجلس مجددا از آخر هفته پیش‌رو باز می‌شوند، بسیاری از کمپانی‌های فیلم‌سازی مشخصا رو به انتشار آثارشان در ماه‌های پیش‌رو و عدم ایجاد تاخیر در روند عرضه آنها می‌آورند که این موضوع سبب افزایش رونق وضعیت کنونی سینما خواهد شد.

براساس این گزارش، فیلم ‘’Wrath of Man’’ به کارگردانی گای ریچی (Guy Ritchie)‌ جز معدود پروژه‌های تایید شده برای انتشار در سالن‌های سینما طی ماه‌های آتی است که در تاریخ ۲۳ آپریل (۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران می‌شود. جیسون استاتهام (Jason Statham)، جاش هارتنت (Josh Hartnett) و اسکات ایست‌وود (Scott Eastwood) ستارگان اصلی این فیلم محسوب می‌شوند.

از دیگر بازیگران این اثر می‌توان به هولت مک‌کالنی (Holt McCallany)، جفری دانون (Jeffrey Donovon)، لاز آلونسو (Laz Alonso) و پست مالون (Post Malone) اشاره کرد. این عنوان براثر یک فیلم فرانسوی محصول سال ۲۰۰۴ ساخته شده است که در آن یک مامور امنیتی پس از وارد شدن به یک شرکت خصوصی، وارد ماجراجویی‌ها و خطرات مختلفی می‌شود.

نکته جالبی که در مورد تاریخ اکران فیلم ‘’Wrath of Man’’ وجود دارد، این است که این اثر یک هفته پس از فیلم ‘’Mortal Kombat’’ و دو هفته پیش از فیلم مورد انتظار ‘’Black Widow’’ منتشر می‌شود.

نظرات کاربران

برای ارسال نظر از نظر از فرم زیر استفاده کنید

خدمات ارایه شده در آسامووی دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای آسامووی پیگرد قانونی دارد.