آسامووی

ساعاتی قبل سرویس استریم نتفلیکس ضمن انتشار چندین ویدیو مختلف از پشت صحنه فصل دوم سریال ‘’The Witcher’’، از عرضه آن در سال جاری خبر داده است؛ انتشار این خبر در حالی صورت گرفته که چندی پیش نیز سرویس مذکور به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری فصل دوم این سریال را تایید کرده بود.

در جریان ویدیوهای منتشر شده، لورن اشمیت هیسریچ (Lauren Schmidt Hissrich) شورانر این سریال اعلام کرد که فیلمبرداری این فصل طی ۱۵۸ روز، در ۱۵ منطقه مختلف و با حضور ۸۹ بازیگر انجام شده است؛ مشخصا این ارقام، وسعت و بزرگی فصل دوم این سریال را نشان می‌دهند که انتظار برای انتشار آن را بیشتر از هرزمانی سخت می‌کنند.

علاوه‌بر این، سرویس استریم نتفلیکس به صورت رسمی از انتشار فصل دوم سریال ‘’The Witcher’’ در سال ۲۰۲۱ خبر داده اما هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آن اعلام نشده است. ناگفته نماند که این سریال با اقتباس از سری کتاب‌های نوشته شده توسط آندری ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) که پیش از این نیز بازی‌های ویدیویی متعددی براساس آن تولید شده‌اند، ساخته می‌شود.

هنری کویل (Henry Cavil) به عنوان گرالت، فریا آلن (Freya Allan) ‌به عنوان سیری و آنیا چالاترا (Anya Chalotra) ستارگان اصلی این سریال محسوب می‌شوند.

نظرات کاربران

برای ارسال نظر از نظر از فرم زیر استفاده کنید

خدمات ارایه شده در آسامووی دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای آسامووی پیگرد قانونی دارد.