آسامووی

کمپانی سونی پیکچرز به تازگی از تاخیر ایجاد شده در روند انتشار فیلم مورد انتظار ‘’Venom: Let There Be Carnage’’ به منظور عدم تلاقی با دوره اکران فیلم ‘’Fast and Furious 9’’ خبر داده است. براساس اعلام کمپانی مذکور، ‌هم‌اکنون تاریخ ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲۶ شهریور ۱۴۰۰) برای عرضه دنباله فیلم ‘’Venom’’ مقرر شده تا این فیلم با تاخیری چند ماهه نسبت به تاریخ پیشین انتشارش در دسترس مخاطبین قرار گیرد.

همانطور که در ابتدای این مطلب ذکر شد، تاخیر ایجاد شده به منظو عدم تلاقی دوران اکران این اثر با فیلم جدید فرنچایز ‘’Fast and Furious’’ بوده، با این وجود فیلم ‘’Venom: Let There Be Carnage’’ همچنان در دوره اکران آثار مورد انتظار دیگری منتشر می‌شود؛ از میان این آثار می‌توان به انیمیشن ‘’The Boss Baby: Family Business’’ اشاره کرد.

اندی سرکیس (Andy Serkis) کارگردانی این دنباله را برعهده دارد و ستارگانی نظیر تام هاردی (Tom Hardy)، میشل ویلیامز (Michelle Williams)، نائومی هریس (Naomie Harris)، استفن گراهام (Stephen Graham)، رید اسکات (Reid Scott) و وودی هارلسون (Woody Harrelson) در این فیلم حضور یافته‌اند. ناگفته نماند که کلی مارسل (Kelly Marcel)‌ نگارش فیلمنامه این دنباله را برعهده داشته است.

فیلم اول این مجموعه توانست به فروش کلی بیشتر از ۸۵۰ میلیون دلار دست یابد.

نظرات کاربران

برای ارسال نظر از نظر از فرم زیر استفاده کنید

خدمات ارایه شده در آسامووی دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای آسامووی پیگرد قانونی دارد.