آسامووی

در نبرد بزرگی که همواره پیرامون تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ میان آثار سینمایی وجود داشته است، فیلم ‘’Avatar’’ برای چندین سال پیروز میدان بوده اما با اکران فیلم ‘’Avengers: Endgame’’ و استقبال فوق العاده مخاطبین از آن، همه چیز برای ساخته جیمز کامرون (James Cameron) دچار تغییر شد و این فیلم به رتبه دوم پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سقوط کرد.

حال براساس گزارش تازه منتشر توسط وبسایت ددلاین، فیلم ‘’Avatar’’ به لطف اکران مجدد آن در کشور چین طی یک هفته گذشته، آخرین فیلم از سری ‘’Avengers’’ را کنار گذاشته و با فروش بسیار خوب و فراتر از انتظارش باری دیگر تحت عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما شناخته می‌شود.

در حال حاضر اختلاف فروش کلی دو فیلم مذکور اندکی بیشتر از یک میلیون دلار است و باید دید که آیا کمپانی مارول طی سال‌های آینده به منظور بازپس گیری این رکورد اقدام به اکران مجدد فیلم ‘’Avengers: Endgame’’ در مارکت داخلی یا بین المللی خواهد کرد یا خیر. ناگفته نماند که کمپانی مارول از طریق شبکه اجتماعی توییتر بازپس گیری این رکورد را به جیمز کامرون و سایر عوامل پروژه فیلم ‘’Avatar’’ تبریک گفته است.

مشخصا استقبال فراتر از انتظاری که در کشور چین از اکران مجدد فیلم ‘’Avatar’’ به عمل آمده است، نشانه بسیار خوبی برای تیم سازنده دنباله این اثر به شمار می‌رود و براساس آن می‌توان این احتمال را در نظر گرفت که فیلم ‘’Avatar 2’’ نیز عملکرد بسیار مناسبی را در گیشه خواهد داشت.

فیلم ‘’Avatar 2’’ در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ارسال نظر از نظر از فرم زیر استفاده کنید

خدمات ارایه شده در آسامووی دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای آسامووی پیگرد قانونی دارد.