آسامووی

مت ریوز (Matt Reeves) کارگردان و نویسنده فیلمنامه فیلم مورد انتظار ‘’The Batman’’ از به اتمام رسیدن پروسه فیلمبرداری این عنوان خبر داده است.

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، در این فیلم رابرت پتینسون (Robert Pattinson) ایفاگر نقش شوالیه تاریکی/بتمن خواهد بود و تمرکز اصلی داستان این اثر بیشتر روی ویژگی و جنبه‌های کارآگاهی شخصیت بتمن قرار خواهد داشت؛ بتمن در تلاش است تا راز یک سری قتل‌های زنجیره‌ای و وحشتناک که در شهر گاتهام درحال وقوع هستند را کشف کند اما هنوز اطلاعات بیشتری پیرامون داستان این فیلم در دسترس نیست.

از جمله شخصیت‌های مختلف جهان بتمن که حضورشان در این عنوان تایید شده است، می‌توان به ریدلر با بازی پل دانو (Paul Dano)، سلینا کایل/بت‌وومن با بازی زوئی کراویتز (Zoe Kravitz) و پنگوئن با بازی کالین فارل (Colin Farrell) اشاره کرد.

در طی ماه‌های اخیر فیلمبرداری این اثر بارها به دلیل مشکلات مختلفی از جمله بیماری برخی از عوامل اصلی پروژه نظیر رابرت پتینسون متوقف و با تاخیر مواجه شده است، اما براساس توییت جدید مت ریوز پایان فیلمبرداری این اثر به صورت رسمی تایید شده و باید دید که چه زمانی کمپانی وارنر برادرز از اطلاعات مختلف داستان و جهان این فیلم رونمایی می‌کند.

فیلم ‘’The Batman’’ در تاریخ ۴ مارچ ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) منتشر می‌شود.

نظرات کاربران

برای ارسال نظر از نظر از فرم زیر استفاده کنید

خدمات ارایه شده در آسامووی دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای آسامووی پیگرد قانونی دارد.