آسامووی

در صورتی که به خاطر داشته باشید، اولین شایعات و گزارشات منتشر شده پیرامون حضور دواین جانسون (Dwayne Johnson) به عنوان شخصیت بلک آدام به سال ۲۰۰۸ بازمی‌‌گردند تا این‌که درنهایت در سال ۲۰۱۴ نقش‌ آفرینی این ستاره هالیوود در قالب شخصیت مذکور تایید شد.

تا به امروز طرفداران انتظار بسیاری را برای تماشا فیلم مستقل شخصیت بلک آدام تجربه کرده‌اند و مشکلات مختلفی از جمله توقف روند توسعه این عنوان به دلیل بحران‌های ناشی از ویروس COVID-19 سبب ایجاد تاخیر در روند انتشار فیلم ‘’Black Adam’’ شده‌ است.

با این وجود طی روزهای گذشته دواین جانسون با انتشار مطلبی جدید روی صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام از مشخص شدن زمان رسمی انتشار این فیلم خبر داده بود و حال امروز می‌دانیم که این عنوان در چه زمانی در دسترس قرار می‌گیرد. بنابر اعلام وی، فیلم ‘’Black Adam’’ در تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) عرضه خواهد شد.

جوم کالت- سرا (Jaune Collet-Serra) کارگردانی فیلم ‘’Black Adam’’ را برعهده دارد و نوآه سنتینو (Noah Centineo) به عنوان اتم اسمشر، آلدیس هاج (Aldis Hodge) به عنوان هاوک‌من و پیرس برازنن (Pierce Brosnan)‌ به عنوان دکتر فیت دیگر ستارگان این فیلم به شمار می‌روند.

نظرات کاربران

برای ارسال نظر از نظر از فرم زیر استفاده کنید

خدمات ارایه شده در آسامووی دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای آسامووی پیگرد قانونی دارد.