آسامووی

صبح امروز کمپانی دیزنی از تاخیر ایجاد شده در روند انتشار فیلم ‘’Black Widow’’ خبر داده است. براساس اعلام کمپانی مذکور، انتشار فیلم مورد انتظار ‘’Black Widow’’ با تاخیر مواجه شده و این اثر در تاریخ ۹ جولای (۱۸ تیر ۱۴۰۰) در دسترس قرار می‌گیرد؛ پیش از این تاریخ ۷ می (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برای انتشار آن برنامه ریزی شده بود.

مطابق گفته‌های عوامل کمپانی دیزنی علت اصلی این تاخیر ایجاد شده، برنامه‌های جدید این کمپانی برای عرضه آثار مختلفش است و همانند تمامی آثار کمپانی وارنر برادرز که برای انتشار در سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده‌اند، بسیاری از محصولات جدید دیزنی نیز هم‌زمان با اکران در سال‌های سینما از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر می‌شوند. آثاری نظیر ”Black Widow” و ”Cruella” از جمله آثار دیزنی هستند که روند انتشارشان مطابق شیوه مطرح شده، خواهد بود.

فیلم ‘’Black Widow’’ بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود و تاخیر ایجاد شده در روند انتشار آن، سبب به تعویق افتادن زمان عرضه فیلم ‘’Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings’’ نیز شده است؛ این اثر در تایخ ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد.

داستان فیلم ‘’Black Widow’’ دنباله‌ای برای اتفاقات فیلم ‘’Captain America: Civil War’’ محسوب می‌شود که در جریان آن مجددا اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) ایفاگر نقش ناتاشا رومانوف خواهد بود. ناگفته نماند که در کنار انتشار مطالب مذکور، استودیو مارول پوستر جدیدی را نیز از این فیلم منتشر کرده که در بخش زیر قرار گرفته است.

نظرات کاربران

برای ارسال نظر از نظر از فرم زیر استفاده کنید

خدمات ارایه شده در آسامووی دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای آسامووی پیگرد قانونی دارد.