آسامووی

با شروع بحران‌های ناشی از ویروس COVID-19 و تعطیلی سالن‌های سینما در بسیاری از نقاط جهان، برخی از کمپانی‌ها رو به انتشار آثار مختلف‌شان از طریق سرویس‌های استریم آوردند، با این وجود کمپانی دیزنی تا به امروز برای انتشار آثار سینمایی مختلف در سینماها مقاومت کرده و حال این‌گونه به نظر می‌رسد که این کمپانی نیز روالی مشابه با کمپانی وارنر برادرز را پیش خواهد گرفت.

براساس اعلام کمپانی دیزنی، لایو اکشن مورد انتظار ‘’Cruella’’ که پیش درآمدی برای انیمیشن کلاسیک ‘’۱۰۱ Dalmations’’ محسوب می‌شود، هم‌زمان با اکران در سالن‌های سینما از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس نیز در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرد. تاریخ ۲۸ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) برای انتشار این عنوان مقرر شده است.

در کنار این فیلم، آثار دیگری نظیر فیلم ‘’Black Widow’’ و انیمیشن ‘’Luca’’ نیز هم‌زمان با اکران در سینماها از طریق سرویس استریم مذکور منتشر می‌شوند. در ادامه سال ۲۰۲۱ کمپانی دیزنی فیلم‌های دیگری نظیر ‘’Free Guy’’ و ‘’Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings’’ را در برنامه دارد که احتمال می‌رود این آثار نیز مطابق برنامه‌ ذکر شده در دسترس قرار بگیرند.

کریگ گیلسپی (Craig Gillespie) سازنده آثاری همچون فیلم‌های ‘’I,Tonya’’ و فیلم ‘’Fright Night’’، کارگردانی لایو اکشن ‘’Cruella’’ را برعهده دارد و ستارگانی نظیر اما استون (Emma Stone)‌، اما تامپسون (Emma Thompson) و مارک استرانگ (Mark Strong) در این عنوان به نقش آفرینی پرداخته‌اند.

نظرات کاربران

برای ارسال نظر از نظر از فرم زیر استفاده کنید

خدمات ارایه شده در آسامووی دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای آسامووی پیگرد قانونی دارد.