آسامووی

در حالی که مدت زمانی کم‌تر از یک ماه تا عرضه رسمی فیلم مورد انتظار ‘’Godzilla vs. Kong’’ باقی مانده، دو پوستر رسمی و جدید از این عنوان به صورت مجازی و در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. آدام وینگارد (Adam Wingard) سازنده آثاری همچون ‘’You’re Next’’ و ‘’Death Note’’ به عنوان کارگردان این فیلم شناخته می‌شود؛ ناگفته نماند که این فیلم ساز چندی پیش نیز به عنوان کارگردان دنباله فیلم ‘’Face/Off’’ انتخاب شد.

اتفاقات این فیلم دنباله‌ای برای دو فیلم ‘’Godzilla: King of the Monsters’’ و ‘’Kong: Skull Island’’ محسوب می‌شود که در جریان آن میان دو هیولا عظیم الجثه کینگ کونگ و گادزیلا نبردی بزرگ شکل می‌گیرد و در این بین بشریت به دنبال نابود سازی هر دو آنها و بازپس گیری کره زمین است.

ستارگانی همچون الکساندر اسکارشگرد (Alexander Skarsgard)، میلی بابی براون (Millie Bobby Brown)، ربکا هال (Reecca Hall)، کایل چندلر (Kyle Chandler) و جولیان دنیسون (Julian Dennison) در این اثر حضور یافته‌اند.

فیلم ‘’Godzilla vs. Kong’’ در تاریخ ۳۱ مارچ (۱۱ فروردین ۱۴۰۰) از طریق سالن‌های سینما و سرویس استریم HBO Max در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

برای ارسال نظر از نظر از فرم زیر استفاده کنید

خدمات ارایه شده در آسامووی دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای آسامووی پیگرد قانونی دارد.