آسامووی

کمپانی MGM به تازگی از شروع مذاکرات برای کسب حق انتشار فیلم ‘’Combat Control’’ به کارگردانی سم هارگریو (Sam Hargrave)‌ و نقش آفرینی جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) خبر داده است.

به گزارش وبسایت ددلاین، این فیلم براساس یک سری اتفاقات واقعی ساخته خواهد شد و روایت‌گر دست آوردهای نظامی سربازی به نام جان چپمن است که ۱۵ سال پس از مرگش، تمامی خدماتش برای همه افراد به صورت واضح مشخص و توسط افراد بالا رتبه یک مدال افتخار نظامی به وی اعطا می‌شود.

جان چپمن در جریان یک ماموریت نجات در سال ۲۰۰۲، به منظور نجات جان سایر افراد تیم زندگی‌اش را فدا می‌کند و در کشور افغانستان کشته می‌شود. همانطور که ذکر شد، رویدادهای پیش آمده و چگونگی کشته شدن این سرباز به مدت ۱۵ سال نامشخص بوده‌اند!

سم هارگریو بیشتر برای ساخت فیلم ‘’Extraction’’ شناخته می‌شود که در آپریل ۲۰۲۰ توانست به بیشترین میزان بازدید میان آثار مختلف سرویس استریم نتفلیکس دست یابد. هنوز اطلاعات بیشتری پیرامون پروژه فیلم ‘’Combat Control’’ در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ارسال نظر از نظر از فرم زیر استفاده کنید

خدمات ارایه شده در آسامووی دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای آسامووی پیگرد قانونی دارد.