آسامووی

هیچ شکی وجود ندارد که سریال اقتباسی ‘’Lord of the Rings’’ محصول کمپانی آمازون، یکی از مورد انتظارترین پروژه‌های چندین سال اخیر دنیای سریال‌های تلویزیونی است چراکه مشخصا این فرنچایز طرفداران بسیار زیای را در سرتاسر دنیا دارا است و هریک از آنها برای انتشار این سریال لحظه شماری می‌کنند!

حال امروز آمازون در بیانیه‌ای از کارگردان جدید سریال ‘’Lord of the Rings’’ رونمایی کرده است؛ براساس بیانیه مذکور، وین چی یپ (Wayne Che Yip) کارگردانی چهار قسمت از این سریال را برعهده خواهد داشت. همانطور که احتمالا اطلاع دارید، داستان این اثر هزاران سال پیش از اتفاقات سه گانه‌‌‌های سینمایی منتشر شده، جریان دارد و به دوره بازگشت شیطان بزرگ به سرزمین میانه می‌پردازد.

فیلمبرداری این سریال مورد انتظار هم‌اکنون در کشور نیوزلند در حال انجام است و جی.ای. بایونا (J.A. Bayona) سازنده فیلم ‘’Jurassic World: Fallen Kingdom’’ کارگردانی دو قسمت ابتدایی آن را برعهده داشته است. از جمله ستارگان تایید شده این اثر می‌توان به رابرت آرامایو (Robert Aramayo)، نازنین بنیادی (Nazanin Boniadi)‌ و مرفید کلارک (Morfydd Clark)‌ اشاره کرد.

همچنین براساس گزارشات موجود می‌دانیم که سریال ‘’The Lord of the Rings’’ حداقل در قالب پنج فصل تولید خواهد شد و هر فصل از آن بین ۸ تا ۱۰ قسمت خواهد داشت. هنوز اطلاعات بیشتری پیرامون این پروژه در دسترس نیست!

نظرات کاربران

برای ارسال نظر از نظر از فرم زیر استفاده کنید

خدمات ارایه شده در آسامووی دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای آسامووی پیگرد قانونی دارد.