آسامووی

این‌گونه به نظر می‌رسد که حماسه شخصیت راکی بالبوآ پس از انتشار شش فیلم اصلی از فرنچایز ‘’Rocky’’ و ساخت چندین عنوان از مجموعه سینمایی ‘’Creed’’ که به عنوان اسپین آف رسمی فرنچایز مذکور شناخته می‌شود، همچنان ادامه دارد.

سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) ستاره اصلی این فرنچایز و ایفاگر نقش راکی، به تازگی پست جدیدی را روی صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده و براساس آن، می‌دانیم که وی قصد دارد تا پیش درآمدی را برای این فرنچایز وارد پروسه تولید کند.

براساس توضیحات این ستاره کهنه کار سینمای اکشن، این پیش درآمد در قالب یک سریال ساخته می‌شود و احتمالا هرفصل از آن دارای حدودا ۱۰ قسمت خواهد بود. طبق گفته‌های سیلوستر استالونه، این پیش درآمد به ریشه‌های شخصیت راکی و سایر شخصیت‌های حضور یافته در آثار سینمایی این فرنچایز می‌پردازد تا طرفداران بتوانند بیشتر از هرزمانی با هریک از آنها آشنا شوند.

استالونه همچنین اعلام کرده است که شخص خاصی را برای نقش آفرینی در قالب ورژن جوان شخصیت راکی در نظر ندارد و باید دید که چه کسی برای حضور در این نقش انتخاب می‌شود. گمانه زنی‌هایی نیز مبنی‌بر حضور فرزند سیلوستر استالونه در قالب این نقش منتشر شده که باتوجه به سن بالای وی (۴۲ سال) این شایعه را می‌توان نادرست درنظر گرفت.

نظرات کاربران

برای ارسال نظر از نظر از فرم زیر استفاده کنید

خدمات ارایه شده در آسامووی دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای آسامووی پیگرد قانونی دارد.