آسامووی

براساس گزارشات تازه منتشر شده، مراحل فیلمبرداری سریال مورد انتظار  ‘’The Last of Us’’ از ماه جولای پیش‌رو و در شهر کلگری واقع در کشور کانادا آغاز خواهد شد.

مطابق اطلاعات موجود، فیلمبرداری این اثر یک پروسه طولانی خواهد بود چراکه این پروسه از تاریخ ۵ جولای ۲۰۲۱ (۱۴ تیر ۱۴۰۰) آغاز می‌شود و تا تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۲۲ (۱۸ خرداد ۱۴۰۱) به طول خواهد انجامید. طولانی بودن مراحل فیلمبرداری این اثر سبب خواهد شد که احتمالا تا پیش از فرا رسیدن سال ۲۰۲۳ طرفداران نتوانند به تماشا سریال محبوب‌شان بپردازند.

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، این سریال با اقتباس از سری بازی‌های ویدیویی ‘’The Last of us’’ ساخته می‌شود و در جریان این پروژه نیل دراک‌من (Neil Druckman) کارگردان بازی‌های مذکور به همراه کریگ مازین (Craig Mazin) نگارش فیلمنامه را برعهده دارند. کانتمیر بالاگوف (Kantemir Balagov) ‌سازنده ‘’Beanpole’’ کارگردان قسمت ابتدایی این سریال است و می‌دانیم که پدرو پاسکال (Pedro Pascal)‌ ستاره سریال ‘’The Mandalorian’’ به همراه بلا رمزی ‘’Bella Ramsey’’ به ترتیب ایفاگر نقش‌های محبوب جول و الی خواهند بود.

برای آن دسته از افرادی که بازی‌های ویدیویی این فرنچایز را تجربه نکرده‌اند، باید متذکر شویم که داستان این اثر در جهانی آخرالزمانی جریان دارد که در آن ویروسی ناشناس سبب تبدیل شدن انسان‌ها به موجوداتی وحشتناک شده و در این بین یک دختر ۱۴ ساله به نام الی در برابر ویروس مذکور مصون است. جول نیز یک شخصیت پا به سن گذاشته است که در اوایل شروع بحران جهانی دخترش را از دست داده و توسط یکی از دوستانش با الی آشنا می‌شود که به تدریج رابطه عمیقی میان آنها شکل می‌گیرد.

نظرات کاربران

برای ارسال نظر از نظر از فرم زیر استفاده کنید

خدمات ارایه شده در آسامووی دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای آسامووی پیگرد قانونی دارد.