آسامووی

صبح امروز اطلاعات تازه‌ای پیرامون فیلم ‘’Thirteen Lives’’ به کارگردانی ران هاوارد (Ron Howard) منتشر شده است و براساس این گزارشات، می‌دانیم که ویگو مورتنسن (Viggo Mortensen)، کالین فارل (Colin Farrell) و جول اجرتون (Joel Egerton) در این فیلم هم‌بازی خواهند بود.

در سال ۲۰۱۸، یک مربی ورزش فوتبال به همراه ۱۲ پسر نوجوان درون یک غار سیل زده در کشور تایلند به مدت ۱۸ روز گیر می‌افتند و ماموریت نجات آنها به یک موضوع بین المللی تبدیل می‌شود. به گزارش وبسایت ددلاین، ویگو مورتنسن به عنوان ریچارد استانتون، کالین فارل به عنوان جان ووانتن و جول اجرتون به عنوان دکتر ریچارد هریس که همگی عضو نیروهای نجات تیم ورزشی مذکور بوده‌اند، نقش آفرینی خواهند کرد.

از دیگران بازیگران این فیل می‌توان به تام بیت‌من (Tom Bateman)، پل گلیسون (Paul Gleeson) و لویز فیتز جرالد (Lewis Fitz Gerald) اشاره کرد. ویلیام نیکلسون (William Nicholson) نگارش فیلمنامه این اثر را برعهده داشته و در کنار اشخاصی نظیر برایان گریزر (Brian Grazer) جز تیم تهیه کنندگان این پروژه است.

مراحل تولید فیلم ‘’Thirteen Lives’’ پیش از به اتمام رسیدن ماه جاری در کشورهای تایلند و استرالیا آغاز خواهد شد اما هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار آن اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ارسال نظر از نظر از فرم زیر استفاده کنید

خدمات ارایه شده در آسامووی دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشد و هر گونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای آسامووی پیگرد قانونی دارد.